Αναφέρονται οι συμμετοχές με εισήγηση σε συνέδρια, συμπόσια, ημερίδες και άλλες επιστημονικές συναντήσεις. Επίσης η οργάνωση, ο συντονισμός και η παρουσίαση ημερίδων στα πλαίσια εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε συνεργασία με ευρωπαϊκούς και πανεπιστημιακούς φορείς.
- «Σύγκριση εκπαιδευτικών συστημάτων Ελλάδας και Πορτογαλίας – κοινά προγράμματα πολυπολιτισμικότητας». Ημερίδα Παρουσίασης Προγράμματος στο πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος ανταλλαγής εκπαιδευτικών: οργάνωση-συντονισμός-παρουσίαση, στο Δημοτικό Σχολείο Παλιννοστούντων Ελληνοπαίδων Αλσούπολης, Ν. Ιωνία (1995).
- «Βιοποικιλότητα – απειλούμενα είδη». Ημερίδα Παρουσίασης Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων του Γραφείου Περιβαλλοντικής Διεύθυνσης της Α΄Δ/νσης Π.Ε. Αθηνών (2003).
- «Στόχοι της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Αξιολόγηση ετήσιου προγράμματος για τα απειλούμενα είδη». Ημερίδα Παρουσίασης Προγράμματος στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου: οργάνωση-συντονισμός-παρουσίαση, στο 106ο Δημ. Σχολείο Αθηνών (2003).
- «Στόχοι της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Παράδειγμα εργασίας: βιοποικιλότητα – απειλούμενα είδη». Ημερίδα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών από τη Σχολική Σύμβουλο της 1ης Περιφέρειας Αθηνών, 12ο Δημ. Σχολείο Αθηνών (2003).
- «Διδακτικές δεξιότητες επεξεργασίας κειμένου και παραγωγής γραπτού λόγου». Ημερίδα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών από τη Σχολική Σύμβουλο της 1ης Περιφέρειας Αθηνών, 12ο Δημ. Σχολείο Αθηνών (2003).
- «Ευέλικτη ζώνη: Σχέδιο εργασίας στο μάθημα της Ιστορίας». Ημερίδα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών από τη Σχολική Σύμβουλο της 1ης Περιφέρειας Αθηνών, 12ο Δημ. Σχολείο Αθηνών (2003).
-
«Μία πρόταση για τον ρόλο της τέχνης στην ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, τη διαθεματική προσέγγιση και τα προγράμματα της ευέλικτης ζώνης». Προφορική ανακοίνωση σε διημερίδα με θέμα: ‘Μύθοι και καλλιτεχνική έκφραση – Γερμανία: Η εκπαίδευση των δασκάλων – Διδασκαλία της τέχνης στην Ελλάδα’ που διοργάνωσε το Τμήμα Επιστημών Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στα πλαίσια του Β΄ Διεθνούς Εικαστικού Εργαστηρίου, Σαμοθράκη, 3-4 Ιουλίου 2004. Ανακτήσιμο και στο academia.edu Το κείμενο επίσης φιλοξενείται στο ιστολόγιο του κ. Κατσίρα, Σχολικού Συμβούλου της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το βλέπετε εδώ: katsiras.mysch.gr
-
«Η ζωή μας κύκλους κάνει. Παρουσίαση ετήσιου project διαθεματικής προσέγγισης». Προφορική ανακοίνωση σε διημερίδα με θέμα: Τέχνη στο φυσικό περιβάλλον: Σχέδιο, ζωγραφική, φωτογραφία, κατασκευές - Παιδαγωγικές Εφαρμογές. Η διδασκαλία της τέχνης στην Ελλάδα που διοργάνωσε το Τμήμα Επιστημών Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στα πλαίσια του Γ΄ Διεθνούς Εικαστικού Εργαστηρίου, Σαμοθράκη, 23-25 Ιουνίου 2006. Ανακτήσιμο και στο academia.edu
- «Προτάσεις για την αξιοποίηση των εικόνων των διδακτικών εγχειριδίων Ιστορίας Π.Ε. στη διδακτική πράξη». 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης Π.Τ.Δ.Ε. ΕΚΠΑ (2010). Ανακτήσιμο και στο academia.edu.
- «Το Συναισθηματικό καλειδοσκόπιο: Μία πρόταση για την Ευέλικτη Ζώνη». Συνέδριο Αναζητώντας τις Δυναμικές του Σύγχρονου Σχολείου ΙΙΙ, ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ, Τομέας Ειδικής Αγωγής και Ψυχολογίας, Εργαστήριο Λογοθεραπείας – Συμβουλευτικής, Καμένα Βούρλα, Ιούλιος 2014. Ανακτήσιμο και στο academia.edu.
- «Το Συναισθηματικό καλειδοσκόπιο: Μία Θεατροπαιδαγωγική πρόταση». 2ο Forum Νέων Επιστημόνων Θεατρικές Τεχνικές στην Αγωγή και την Εκπαίδευση. Πρόγραμμα Θαλής ΕΚΠΑ, Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, Νοέμβριος 2014. Ανακτήσιμο και στο academia.edu.
- «ΔΙΑ-λόγου μίμησις: Ένα Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα». 2ο Επιμορφωτικό Συνέδριο Ειδικής Εκπαίδευσης Έμφαση στην Εκπαίδευση-Εστίαση στην Παρέμβαση ΙΙ, Ε.Σ.Σ.Λ.Ε.Π.Ε. ΕΚΠΑ, Αράχωβα, 6-8 Μαρτίου 2015.
- «Από την ποίηση στη δραματοποίηση: Γλωσσικοί μετασχηματισμοί και θεατρικοί αυτοσχεδιασμοί για το περιβάλλον. Διημερίδα Τέχνη και πολιτισμός στο σχολείο του 21ου αιώνα. Πρόγραμμα Θαλής ΕΚΠΑ, Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, Ιούνιος 2015. Ανακτήσιμο και στο www.academia.edu.
- «Συναισθηματικό Καλειδοσκόπιο». Ημερίδα Παρουσίασης Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων των Γραφείων Σχολικών Δραστηριοτήτων, 70ο Δημ. Σχολείο Αθηνών, Ιούνιος 2015.
- «Μετα-ποίησης εγκώμιον: Συναισθηματική επίγνωση και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση μέσα από μετασχηματιστικές πρακτικές λόγου». Συνέδριο Αναζητώντας τις Δυναμικές του Σύγχρονου Σχολείου ΙV . Ε.Σ.Σ.Λ.Ε.Π.Ε. ΕΚΠΑ, Ναύπλιο, Ιούλιος-Αύγουστος 2015. Ανακτήσιμο και στο www.academia.edu.
- «Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Γλώσσας: μετασχηματιστικές πρακτικές λόγου». Εισήγηση στην παιδαγωγική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο της 8ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Αττικής, 106ο Δημ. Σχολείο Αθηνών (12-5-2016).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου