Η Αναστασία Μαργέτη παρουσιάζει με πρωτοτυπία πενήντα επτά φιλοσοφικά επιγράμματα… Με τη λιτή φόρμα τριών στίχων και δεκαεπτά συλλαβών μορφοποιεί την εμπειρία, το συναίσθημα, τη σκέψη της… Εκείνο όμως που συνιστά καινοτομία, είναι η συνομιλία των επιγραμμάτων της με τον φιλοσοφικό στοχασμό του Πλάτωνα και συγκεκριμένα με τη θεωρία του περί ψυχής. Το ποιητικό της βιβλίο δίνει έναυσμα στον αναγνώστη για μία περιπλάνηση σε τόπους της δικής του ψυχής.

Ξενοφών Διον. Μουσάς

Αστρονόμος, Καθηγητής Φυσικής Διαστήματος

[από τον πρόλογο στο βιβλίο]

ΣΥΝΕΔΡΙΑ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ



Αναφέρονται οι συμμετοχές με εισήγηση σε συνέδρια, συμπόσια, ημερίδες και άλλες επιστημονικές συναντήσεις. Επίσης η οργάνωση, ο συντονισμός και η παρουσίαση ημερίδων στα πλαίσια εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε συνεργασία με ευρωπαϊκούς και πανεπιστημιακούς φορείς.


  • «Σύγκριση εκπαιδευτικών συστημάτων Ελλάδας και Πορτογαλίας – κοινά προγράμματα πολυπολιτισμικότητας». Ημερίδα Παρουσίασης Προγράμματος  στο πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος ανταλλαγής εκπαιδευτικών: οργάνωση-συντονισμός-παρουσίαση, στο Δημοτικό Σχολείο Παλιννοστούντων Ελληνοπαίδων Αλσούπολης, Ν. Ιωνία (1995).
  • «Βιοποικιλότητα – απειλούμενα είδη».  Ημερίδα Παρουσίασης Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων του Γραφείου Περιβαλλοντικής Διεύθυνσης της Α΄Δ/νσης Π.Ε. Αθηνών (2003).
  • «Στόχοι της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Αξιολόγηση ετήσιου προγράμματος για τα απειλούμενα είδη».  Ημερίδα Παρουσίασης Προγράμματος  στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου: οργάνωση-συντονισμός-παρουσίαση, στο 106ο Δημ. Σχολείο Αθηνών (2003).
  • «Στόχοι της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Παράδειγμα εργασίας: βιοποικιλότητα – απειλούμενα είδη». Ημερίδα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών από τη Σχολική Σύμβουλο της 1ης Περιφέρειας Αθηνών,  12ο Δημ. Σχολείο Αθηνών (2003).
  • «Διδακτικές δεξιότητες επεξεργασίας κειμένου και παραγωγής γραπτού λόγου». Ημερίδα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών από τη Σχολική Σύμβουλο της 1ης Περιφέρειας Αθηνών,  12ο Δημ. Σχολείο Αθηνών (2003).
  • «Ευέλικτη ζώνη: Σχέδιο εργασίας στο μάθημα της Ιστορίας». Ημερίδα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών από τη Σχολική Σύμβουλο της 1ης Περιφέρειας Αθηνών, 12ο Δημ. Σχολείο Αθηνών (2003).
  • «Μία πρόταση για τον ρόλο της τέχνης στην ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, τη διαθεματική προσέγγιση και τα προγράμματα της ευέλικτης ζώνης». Προφορική ανακοίνωση σε διημερίδα με θέμα: ‘Μύθοι και καλλιτεχνική έκφραση – Γερμανία: Η εκπαίδευση των δασκάλων – Διδασκαλία της τέχνης στην Ελλάδα’ που διοργάνωσε το Τμήμα Επιστημών Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στα πλαίσια του Β΄ Διεθνούς Εικαστικού Εργαστηρίου, Σαμοθράκη, 3-4 Ιουλίου 2004. Ανακτήσιμο και στο academia.edu Το κείμενο επίσης φιλοξενείται στο ιστολόγιο του κ. Κατσίρα, Σχολικού Συμβούλου της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το βλέπετε εδώ: katsiras.mysch.gr  
  • «Η ζωή μας κύκλους κάνει. Παρουσίαση ετήσιου project διαθεματικής προσέγγισης». Προφορική ανακοίνωση σε διημερίδα με θέμα: Τέχνη στο φυσικό περιβάλλον: Σχέδιο, ζωγραφική, φωτογραφία, κατασκευές  - Παιδαγωγικές Εφαρμογές. Η διδασκαλία της τέχνης στην Ελλάδα που διοργάνωσε το Τμήμα Επιστημών Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στα πλαίσια του Γ΄ Διεθνούς Εικαστικού Εργαστηρίου, Σαμοθράκη, 23-25 Ιουνίου 2006. Ανακτήσιμο και στο academia.edu 
  •  «Προτάσεις για την αξιοποίηση των εικόνων των διδακτικών εγχειριδίων Ιστορίας Π.Ε. στη διδακτική πράξη». 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης Π.Τ.Δ.Ε. ΕΚΠΑ (2010). Ανακτήσιμο και στο academia.edu.
  •  «Το Συναισθηματικό καλειδοσκόπιο: Μία πρόταση για την  Ευέλικτη Ζώνη». Συνέδριο Αναζητώντας τις Δυναμικές του Σύγχρονου Σχολείου ΙΙΙ, ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ, Τομέας Ειδικής Αγωγής και Ψυχολογίας, Εργαστήριο Λογοθεραπείας – Συμβουλευτικής, Καμένα Βούρλα, Ιούλιος 2014. Ανακτήσιμο και στο academia.edu.
  •  «Το Συναισθηματικό καλειδοσκόπιο: Μία Θεατροπαιδαγωγική πρόταση». 2ο Forum Νέων Επιστημόνων Θεατρικές Τεχνικές στην Αγωγή και την Εκπαίδευση. Πρόγραμμα Θαλής ΕΚΠΑ, Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, Νοέμβριος  2014. Ανακτήσιμο και στο academia.edu.
  •  «ΔΙΑ-λόγου μίμησις: Ένα Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα».   2ο Επιμορφωτικό Συνέδριο  Ειδικής Εκπαίδευσης Έμφαση στην Εκπαίδευση-Εστίαση στην Παρέμβαση ΙΙ, Ε.Σ.Σ.Λ.Ε.Π.Ε. ΕΚΠΑ, Αράχωβα, 6-8 Μαρτίου 2015.
  •  «Από την ποίηση στη δραματοποίηση: Γλωσσικοί μετασχηματισμοί και θεατρικοί αυτοσχεδιασμοί για το περιβάλλον. Διημερίδα Τέχνη και πολιτισμός στο σχολείο του 21ου αιώνα.  Πρόγραμμα Θαλής ΕΚΠΑ, Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, Ιούνιος 2015. Ανακτήσιμο και στο www.academia.edu.
  •  «Συναισθηματικό Καλειδοσκόπιο». Ημερίδα Παρουσίασης Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων των Γραφείων Σχολικών Δραστηριοτήτων, 70ο Δημ. Σχολείο Αθηνών, Ιούνιος 2015.
  •  «Μετα-ποίησης εγκώμιον: Συναισθηματική επίγνωση και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση μέσα από μετασχηματιστικές πρακτικές λόγου». Συνέδριο  Αναζητώντας τις Δυναμικές του Σύγχρονου Σχολείου ΙV . Ε.Σ.Σ.Λ.Ε.Π.Ε. ΕΚΠΑ, Ναύπλιο, Ιούλιος-Αύγουστος 2015. Ανακτήσιμο και στο www.academia.edu.
  •   «Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Γλώσσας: μετασχηματιστικές πρακτικές λόγου». Εισήγηση στην παιδαγωγική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο της 8ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Αττικής, 106ο Δημ. Σχολείο Αθηνών (12-5-2016). 


























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου